NASI EKSPERCI
Przedstawiamy grono ekspertów, którzy poprowadzą warsztaty dla Uczestników tegorocznej edycji programu Techseed.
Pod czujnym okiem ekspertów, Uczestnicy programu nie tylko będą mieli okazję udoskonalić swoje projekty, ale także zyskają szansę na usystematyzowanie swojej wiedzy. Celem warsztatów jest dostarczenie narzędzi i umiejętności, które pozwolą Uczestnikom skutecznie rozwijać swoje pomysły, przygotować się na wyzwania rynkowe oraz zwiększyć szanse na sukces.

Kacper Ciechorski
Co-founder Startup Harbour oraz DEI Team.
Od lat działa na styku technologii, innowacji i biznesu międzynarodowego, specjalizując się w sprzedaży i rozwoju projektów w sektorach: IT/Tech, obronność, infrastruktura krytyczna, spacetech oraz fintech.
Doradza startupom i spółkom działającym w branżach obronnej, infrastruktury krytycznej oraz morskiej, wspierając ich ekspansję oraz budowę partnerstw strategicznych.
Posiada doświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu konsorcjów, prowadzeniu działań lobbingowych, wprowadzaniu marek na rynki zagraniczne oraz wspieraniu polskich firm w wygrywaniu przetargów międzynarodowych. Współpracował z inwestorami, skutecznie przyciągając ich do Polski. Aktywnie wspiera młode technologie w skalowaniu działalności.

Łukasz Murawski
Strateg marki. Od początku drogi zawodowej związany z szeroko rozumianą komunikacją. Był właścicielem i współwłaścicielem agencji marketingowych, ale od kilku lat pracuje jako niezależny doradca i skupia się wyłącznie na dziedzinie, jaką jest branding. Jest zwolennikiem upraszczania skomplikowanych teorii – po ludzku tłumaczy zagadnienia związane z budowaniem marki.
Na co dzień pomaga firmom odróżnić się od konkurencji i podnieść efektywność działań marketingowych. Posiada kilkanaście lat doświadczenia w pracy z klientami z różnych branż. Tworzył strategie marek dla dużych ogólnopolskich spółek, firm z sektora MŚP, mikro firm, instytucji kultury, start-upów oraz organizacji pozarządowych (NGO).
Prowadzi warsztaty i szkolenia zarówno po polsku, jak i po angielsku. Doradza przedsiębiorcom w inkubatorach przedsiębiorczości i instytucjach wspierających biznes.
Od 2010 roku zdobywa doświadczenie jako wykładowca akademicki, ucząc budowania marki, personal brandingu, a także psychologii konsumenta oraz psychologii marketingu i reklamy. Jest pierwszym w Polsce certyfikowanym przez Marty’ego Neumeiera „Brand Specialist”.
Swoją pasję do brandingu realizuję również jako autor artykułów branżowych, wywiadów oraz publikowanego w magazynie Marketer+ pierwszego w Polsce cyklu rozmów ze światowej sławy ekspertami w dziedzinie brandingu.

Lech Guzowski
Lech naprawia to co w organizacjach nie działa. Kształtuje zespoły i strategie na niepewne czasy.
Współpracuje z prezesami i liderami aby uwolnić czas i energię poprzez rozwijanie samodzielnych zespołów, które dowożą bez mikrozarządzania.
Miał przyjemność współpracować z takimi liderami branży jak Bayer, Swarovski, Meta, BNP Paribas, KIA, Zalaris, Auth0, Qredo, Zalaris, MongoDB i Automattic, a jego umiejętności i wiedza przyczyniają się do osiągania zauważalnych i trwałych wyników. Lech prowadzi również podcast we got this, w którym omawia nowe podejścia i praktyki w zakresie budowania i prowadzenia wyjątkowych firm.

Łukasz Turczyński
Manager Sprzedaży z ponad 14 letnim doświadczeniem.
Tworzył i wdrażał strategie sprzedażowe zarówno dla Polskich Unicornów takich jak GetResponse czy też największych prywatnych operatorów logistycznych w Europie jak InPost. Skutecznie transferuje wiedzę i rozwiązania do szerokiego spectrum biznesów od Ubezpieczeń, przez SaaS Email Marketing, CFM czy logistykę. W swojej karierze zarządzał zarówno małymi zespołami jak i ogólnokrajowymi przedsiębiorstwami. Uhonorowany zarówno polskimi jak i międzynarodowymi nagrodami za osiągnięcia w obszarze sprzedaży. Aktywny mentor w programach akceleracyjnych a także zewnętrzny wykładowca na Uniwersytecie w Katowicach. Aktualnie Executive VP of Sales w Packhelp.

Paweł Mawduk
Regional Project & Specification Engineer EEU w PPG. Jego doświadczenie zawodowe sięga od przemysłu stoczniowego/offshore, poprzez konsulting i doradztwo, aż po dewelopera Offshore Wind Farm. Aktywnie uczestniczy w kształtowaniu przyszłych trendów łańcucha dostaw w planowanych polskich morskich farmach wiatrowych. Pełnił aktywną rolę w zespołach zajmujących się rozwojem innowacji na poziomie europejskim, krajowym i regionalnym w Polsce – m.in. jako Członek Rady Doradczej projektu BANOS, członek Grupy Roboczej ds. Krajowej Inteligentnej Specjalizacji „Technologie Morskie”, Regionalnej Inteligentnej Specjalizacji Województwa Pomorskiego „ Technologie offshore i portowo-logistyczne”.

Agnieszka Mróz
Od 8 lat zajmuje się projektowaniem usług oraz badaniami w procesach projektowych. Projektuje nowe usługi i usprawnia te już istniejące, aby odpowiadały na obecne i przyszłe potrzeby rynku. Prowadzi studio projektowe missing dot (https://missingdot.pl/). Podejście service design wykorzystuje do projektowania rozwiązań online, procesów komunikacji, sprzedaży, rekrutacji, adaptacji, obsługi klienta itp. Współpracowała z ponad 100 firmami i instytucjami. Kierowniczka merytoryczna kierunku Projektowanie Usług na Uniwersytecie SWPS. Autorka fiszek poświęconych metodyce design thinking: „Jak tworzyć produkty i usług? Zrozumieć Design Thinking” oraz e-booka „Praktycznie o projektowaniu usług”.

Wojciech Drewczyński
Operating Partner w Balnord. Były operator, przedsiębiorca i specjalista ds. inwestycji venture capital oraz ekspert w dziedzinie akceleracji startupów i inwestycji w ich wczesnych fazach. Jako współzałożyciel międzynarodowego akceleratora Space3ac pomagał 20 korporacjom nawiązać współpracę ze 160 startupami z 14 krajów.
Autor bestsellerowej książki o współpracy korporacji ze startupami, entuzjasta mediów społecznościowych i technologii kosmicznych. LinkedIn wyróżnił mnie tytułem Top Venture Capital Voice.

Paweł Grobelny
Związany z branża morską i offshore od 2006 roku. Inspektor w dziale certyfikacji materiałów i komponentów w DNV. Entuzjasta i promotor innowacji i digitalizacji w branży morskiej. Project Manager w projektach związanych z digitalizacją. Finalista DNV Next Generation Summit 2021 – w dziedzinie digitalizacja. Zaangażowany w innowacyjne projekty na lokalnym i globalnym poziomie. Członek w gdańskim Urbact Local Group, w ramach 2nd Wave, Otwarty na wyzwania, nowe znajomości i zmiany. Prywatnie pasjonat kolarstwa górskiego i treningu siłowego z kettlebell.

Jakub Budzyński
Wiceprezes zarządu Polskiego Towarzystwa Morskiej Energetyki Wiatrowej, Supply Chain & Stakeholder Manager w Simply Blue Group, konsultant branżowy w sektorze morskiej energetyki wiatrowej, aktywny promotor rozwoju sektora offshore wind w regionie Morza Bałtyckiego. Ekspert w dziedzinie łańcucha dostaw dla sektora morskiej energetyki wiatrowej oraz regulacji polskiego rynku w tej dziedzinie, od początku kariery zawodowej związany z sektorem morskiej energetyki wiatrowej.

Adrianna Zięcik
Rzecznik patentowy, absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Leuven Universiteit, zawodowy pełnomocnik przed Urzędem Patentowym RP, EUIPO oraz WIPO. Pomaga przedsiębiorcom i osobom fizycznym w opracowywaniu strategii ochrony pomysłów, wartości niematerialnych i marek – w Polsce i za granicą. Skupia się na kwestiach prawa własności przemysłowej, zagadnieniach prawno-autorskich, umowach z zakresu własności intelektualnej i licencjonowania, zwłaszcza w rozwoju biznesów i startupów, dopasowując odpowiednie narzędzia prawne. Członek branżowych organizacji oraz autorka publikacji z zakresu prawa znaków towarowych, wynalazczego i autorskiego.